ללא החוויה הם סתם מילים

מה היתרון שבאמת שבעזרת הבנתם בצורתם המקורית? ההבנה שישנם ממדים בחיים מעבר לגוף ולחיים השכליים הוא התחלה חשובה, אך לא מספקת באופן מלא. נדרשת חוויה עמוקה יותר, חוויה שמתרחשת מבלי להיות כתובת במודעות האקטיבית.

יש שם, בתודעה הפנימית שלנו, פנינה שמחכה להתגלות! וכשאנו מבינים שישנם רמות נוספות באדם שאף הן מפריעות לחיבור הטהור עם אלוהים, כמו הבנות, הידיעות, הרגשות וכדומה, נבין שהחלק הפנימי והנשמתי שלנו מתחבר ללא תלות בתוספות אלו.

What’s the true benefit of grasping and understanding in its original form? Recognizing that life encompasses more than just the physical and mental aspects is a crucial starting point, yet it falls short of complete satisfaction. A more profound experience is necessary—a kind that unfolds without being consciously addressed.

Dolls

Deep within our inner consciousness lies a hidden treasure, waiting to be uncovered! As we acknowledge the existence of additional layers within a person that can impede a pure connection with God, such as understanding, information, feelings, etc., we come to realize that our inner self and soul connect independently of these external influences.

 original:

במה באמת עוזר להתחיל להבין אותם בצורתם המקורית ? רק שנחווה החיים בלי הלבוש של הגוף הוא בהחלט התחלה טובה, אבל עדיין לא מספקת. דרושים חוויה עמוקה יותר חוויה בלי הלבוש השכלי של המודעות האקטיבי.יש שם בפנים פנינה רק צריכים לאפשר לה להתגלות

ובעברית מובנת: גם שהבנת שיש משהוא בחיים מעבר לביראות, כסף, מין, מעמד ודומיהם יש עוד רובדים באדם שגם הם מפריעים לחיבור הטהור עם אלוהים. כגון הבנות, ידיעות, הרגשות ודומיהם. החלק הפנימי נשמתי שלנו מתחבר ללא התוספות האילו.