כמה פניני מחשבה

במהלך היום יום שלי דברים קוראים שמחייבים חשיבה איפה אלוהים לוקח אותי עכשיו. כמה דוגמאות.

הראשון: אני נכנס למערה ומגיע לחור קטן. נו, האם להמשיך או לא? החור די קטן, אז אני שוכב וחולף את החור, מגיע לחדר נחמד. כשאני ממשיך בחושך, אני רואה קצה של אור. אני מחכה בסבלנות, ונראה שהסיפור סיים, אך פתאום אני מתגלה בחור נוסף, גם קטן יותר. אז אני זוחל וחולף, ואחרי זחילה מסוימת מגיע לאור של יציאה משני החורים! הסוד: כשמתקרבים לחסימה, סבלנות יכולה לחשוב על דרך נוספת, וההמשך יכול להתגלות אחרי ניקוי וצמצום. חשוב לא לוותר רק על פי שזה נראה שיביא אותנו למקום הנכון. באו נתרגל לכניסה ללא נודע, חורי הארנבת.

Lets get used to jumping into rabbit holes

השני: ריאל מדריד ניקחה צוות שחקנים מצוינים, אך כל אחד עם איגו יותר גדול מחבירו. הם רוצים לשחק יחד, אך האיגו מונע זאת. הסוד: חשוב לרצות להגיע לשלימות האפשרית לכל אחד. זה כולל עבודה בצוות, כי גם שם יש עבודה. יחד זה טוב יותר.

Its better when you do it together.

השלישי: כשיש מדרגה מולך, אסור לעצור - חייבים להמשיך אפילו מהר יותר. אם נעצור או נתחיל להאט, ייתכן שלא נוכל לעבור את המדרגה. כדאי לזהות את המדרגות מראש. אל תעצר עכשיו!

Don’t stop now!

During my day to day, things happen that require my thinking about where God is taking me now. A few examples.

The first: I enter the cave and reach a small hole. Well, should I continue or not? The hole is quite small, so I lie down and pass the hole, arriving in a nice cavern. As I continue in the dark, I see an sliver of light. I wait patiently, and it seems that the story is over, but suddenly I discover another hole also smaller. So I crawl and pass thru it, and after some crawling I reach the light of exit from the two holes! The secret: when approaching a blockage, patience can think of another way, and the continuation can be revealed after cleaning and reduction. It is important not to give up just because it seems that it will bring us to the right place. Let’s get used to entering the unknown, the rabbit holes.

Let’s get used to jumping into rabbit holes.

The second: Real Madrid has a team of excellent players, but each with an ego bigger than his teammate. They want to play together, but the ego prevents it. The secret: it is important to want to reach the perfection possible for everyone. This includes working in a team, because there is work there too. Together is better.

Its better when you do it together.

The third: when there is a step in front of you, you must not stop - you must continue even faster. If we stop or start slowing down, we may not be able to pass the step. You should identify the stairs in advance.

Don’t stop now!

original:

הראשון: אני נכנס למערה ואחרי כמה מטרים מגיע לחור קטן. נו להמשיך או לא ? החור די קטן. איך מתקבצים ושוכבים ועברים את החור ומגיעים לחדר די נחמד. ממשיכים בחושך ואז מתגלה קצה של אור. אני ממתין להתרגל ונראה שזה סוף הסיפור אבל לפתע אני רואה עוד חור (יותר קטן מהקודם) וגם בזה אני זוחל ואחרי זחילה של כמה מטרים אני מגיעה לאור של יציאה משני ! הסוד: כשאתה מגיע לחסימה ראשית תמתין בסבלנות שם אולי יתגלה דרך המשך. והדרך ההמשיך מטבעו יתחייב לעבור דרך ניקוי וצמצום. אסור לתיאש רק לדעת שהוא יוביל אותך לאיפה שאת צריך להגיעה. Lets get used to jumping into rabbit holes

השני: ריאל מדריד לקחה צוות שחקנים כל אחד מצוין בפני עצמו. רצו לשחק ביחד אבל זה לא הלך האיגו של האחד לא נתן מקום לשני. הסוד: חשוב מעוד מעוד לרצות להגיע לשלימות האפשרי לכל אחד ואחת. אחד מששלימות כולל גם עבודה בצוות כי גם שם מצוי עבודה. Its better when you do it together

השלישי: . שיש מדרגה לפניך, אסור לעצור חייבים להמשיך אפילו יותר מהר. כי אם עוצרים או מתחילים להאט אז אי אפשר לעבור אותו. וכדי לזהות מדרגות מראש. Don’t stop now !