הבחירות לכנסת העשרים ואחת ובמה אני בוחר.

47 רשימות רצים לכנסת. והזכות לבחור מאפשרת רק פתק אחת. איך אני יבחור ולמה? https://bechirot21.bechirot.gov.il/election/Candidates/Pages/default.aspx

כל כך הרבה אפשריות, כל כך הרבה בלבול. איך אפשר להתחיל? האם למחוק במחי יד רשימה כזה או אחר? כגון אילו שאני חש לא יעברו האחוז חסימה או שדעתם הפוליטי נראים לי הזויים? האם ל”למד זכות” על כל אחד ואחד וראות כמה הם נחוצים לפסיפס של העם היושב בציון ובלי … פשוט אי אפשר שהמדינה יתקיים?

אני בוחר באלוהים. לא בימין ולא בשמאל. כשם שאלוהים לא שייך למפלגה זו או אחרת, לכן גם אני לא. שאני בודק מה המטרה של כנסת ישראל וחבריה. אני רואה אנשים שרצים אחרי האיגו שלהם לשלוט בזולת. אני מחפש אילו שרצים ל”דבר אלוהים”, ולא מוצא. שאני בודק האם אני מסוגל לקבל כל אחד להיות חבר בה. אני רואה שלא רק שאינני יכול לקבל כולם, אלא לא יכול לקבל אף אחת מהם. שאני שואל מה תפקידי כאזרח לתהליך יצירת הכנסת. אני מקבל תזרוק/תשלשל/תטיל/תשים הפתק לקלפי ותשתוק זה לא התשובה הנכונה. וגם פתק לבן לא יותר טוב. וזה לא שאינני רוצה להשפיע, אלוהים יודע כמה. אלא שאני לא רוצה להפריע, כי רק אלוהים יכול להצליח.