דרך המלך המחודש

As the tractor is at work clearing the was of the renovated king’s highway, a woman comes to block the works and yells to the tractor driver, “But what about my house? You’re ruining it!” The driver responded sternly, “Your house and you are obstructing my work plans. The road must be ready for the benefit of many! I can’t stop to deal with your personal matters.” Growing annoyed, the driver continued, “Besides, the map was distributed a long time ago. Where were you?” The woman replied, “True, I heard about a new route, but I was busy with my own affairs and didn’t bother to check it. I was sure the new road wouldn’t bother me; I trusted it would only help me. It never occurred to me that it would pass at my expense.” The driver, undeterred, said, “Apart from that, the map clearly indicated a complete funding for relocation for those who requested it. If you had checked and passed on time, your complaint would only be to yourself.”

photograph of woman standing in protest while blocking the tractor from continuing to work

The story serves as a simple illustration of a universal truth. Redemption plans are laid out before us for examination and execution. And where do we stand? When we only focus on ourselves, we hinder our own lives. Because the plan is already in motion, and if one does not align with it, they will suffer! Isn’t it time for you to be prepared now? When a person recognizes their place within the boundaries of life, their decisions become straightforward and direct. They understand the impermanence of life and know where to invest their energy wisely. They acknowledge that some things may seem close and important but actually hinder reaching the simple truth. The overarching message is that we must be ready for change and face challenges head-on. If we experience setbacks in our careers or personal lives, we need to seek solutions rather than complain about ourselves. Equality is achieved when we sell our place and move forward toward the goal.

כשהטרקטור עובד על פינוי הכביש המהיר המשופץ, אישה באה לחסום את העבודות וצועקת לנהג הטרקטור, “אבל מה עם הבית שלי? אתה הורס אותו!” הנהג הגיב בחומרה, “הבית שלך ואתה משבשים את תוכניות העבודה שלי. הדרך חייבת להיות מוכנה לרווחת רבים! אני לא יכול לעצור כדי לטפל בעניינים האישיים שלך”. הנהג התעצבן והמשיך, “חוץ מזה, המפה הופצה מזמן. איפה היית?” האישה ענתה, “נכון, שמעתי על מסלול חדש, אבל הייתי עסוקה בענייני ולא טרחתי לבדוק את זה. הייתי בטוחה שהכביש החדש לא יפריע לי; סמכתי שזה רק יעזור לי . לא עלה בדעתי שזה יעבור על חשבוני”. הנהג, שלא נרתע, אמר: “מלבד זאת, המפה הצביעה בבירור על מימון מלא לרילוקיישן למי שביקש זאת. אם היית בודק ועוברת בזמן, התלונה שלך הייתה רק כלפי עצמך”.

הסיפור משמש כהמחשה פשוטה של ​​אמת אוניברסלית. תוכניות הגאולה מונחות לפנינו לבדיקה וביצוע. ואיפה אנחנו עומדים? כאשר אנו מתמקדים רק בעצמנו, אנו מעכבים את חיינו. כי התוכנית כבר בתנועה, ואם לא יישרו קו איתה, הם יסבלו! לא הגיע הזמן שתתכוננו עכשיו? כאשר אדם מזהה את מקומו בגבולות החיים, ההחלטות שלו הופכות לפשוטות וישירות. הם מבינים את ארעיות החיים ויודעים היכן להשקיע את מרצם בחוכמה. הם מכירים בכך שחלק מהדברים עשויים להיראות קרובים וחשובים, אך למעשה מעכבים להגיע לאמת הפשוטה. המסר הכולל הוא שעלינו להיות מוכנים לשינוי ולהתמודד עם אתגרים חזיתית. אם אנו חווים כישלונות בקריירה או בחיינו האישיים, עלינו לחפש פתרונות במקום להתלונן על עצמנו. שוויון מושג כשאנחנו מוכרים את המקום שלנו ומתקדמים לעבר המטרה.

original:

הטרקטור מישר דרך המלך המחודש, צועק אישה “אבל מה יהיה עם הבית שלי אתה הורס אותו!”, עונה לנהג הטרקטור “את והבית שלך מפריעים יש לי תכניות עבודה והדרך חייבת להיות מוכן תקף לטובת הרבים ! אין לי אפשרות לעצור להתעסק בעיניך האישים”. מתעצבן הנהג וממשיך “חוץ מזה המפה כבר היה מונך ופרוש לפני כולם מזמן איפה היית ?” עונה לו האישה “נכון שמעתי שיש מפה לדרך חדשה, אבל הייתי עסוק עם עצמי ולא טרחתי לבדוק אותו. חוץ מזה הייתי בטוח שלא יתכן שהדרך המחודש יפריע לי, אלא סמכתי שזה רק יעזור לי ולא עלה על דעתי שעל חשבוני הוא יעבור .”
נהג לא נשאר חייב והוא עונה לה “הדרך לא היה על חשבונך אלא לטובתך, (היה מימון שלם להעברה דירה למי שביקש) עם היית בודקת ועוברת בזמן, רק שלא עברת מקום בזמן ועכשיו תלונתך תתלונני רק לעצמך.”
ספר הזה כמה שהוא פשוט ממחישה משקורה לכולנו. תכניות הגאולה פרוש לפנינו לעיון והביצוע בעיצומיו. ואיפה אנחנו ? כשאנחנו רק מתעניינים בעצמינו, אז אנחנו פוגעים בחיים שלנו. כי התוכנית בביצוע כבר ומשלא מכין את עצמו יפגע ! לא שווה לך כבר עכשיו להיות מוכנים ??!!.
כשאדם מכיר מקומו בגבולות החיים, החשבונות שהוא עושה פשוטים וישרים הם, הוא אז ידע כמה שהחיים כן העולם זמניים הם, ובמה מקום שהשקעה כדאית. ומכיר שיש דברים שנדמה לו שקרובים וחשובים לו שמפריעים להגיע לאמת הפשוט.